Lite små stressad...

Jag har blivit lite små stressad. Det känns lite konstigt att vi snart åker. Det var så långt bort, men nu så nära.

Jag känner mig små stressad av skit grejor som att en klänning jag ville beställa nu envisas med att försvinna och när den dyker upp igen är den i fel stl. Jag är stressad över vilka skir jag ska ha med. Jag skulle helst vilja packa med runt tio par. Men det blir nog tråkigt nog ett par svarta. Men skulle vilja ha med espadrillos också. Givet är några skorna iallafall med får ta hjälp av tjejerna innan packning.

Ansiktsbehandlingen är äntligen bokad. Det var så länge sedan. Hårfixning bokad och naglar bokad. Nu är det bara taxin kvar att boka.

Ska köpa lite återfuktning till ansiktet för allt börjar ta slut.

På fredag blir det att betala resan, baka och planera med tjejerna :)

På lördag ska jag träffa Katri :)

Och nu ska jag sova , natti natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0