Jävla skit dag!

Hela dagen har varit en jävla skit dag!

Det startade igår kväll när jag kom hem från jobbet, tydligen var mitt packet redan här i sverige. Bara det är helt otroligt eftersom det inte skulle komma förrän den 27 mars. Ups har försökt dela ut det till mig strax efter två vilket inte funkar så bra eftersom jag börjar jobba två. Sen ska tull betalas ut men det är på fel belopp och måste diskuteras. Så satt länge efter det i tele och kom sen fram till att deras ekonomi avdelning ska ringa upp mig. Förklarade även för dem att jag börjar tre och kan inte ta emot paket eller samtal efter 14.20. Vilket tydligen var svårt att förstå för nu har de försökt ringa 14.40 och 16.10 och försökt lämna paket 14.40 så snart kommer det skickas tillbaka. Bra att folk inte lyssnar. Så imorgon börjar allt om igen. Ringa och ställa in synsam imorgon också och sen sitta i tele hela tiden fram till jobbet..... Woopi:( brände även fingret idag och tog fel mat med till jobbet..:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0