Jag längtar till...

Sol och värme. Klänningar och shorts, capri och linne. Sandaletter och ballerina. Bikini och solbrillor.

Om en månad får jag förmodligen det :) och när jag kommer hem är det nog varmt i Sverige igen.

Jag längtar till karuseller och sockervadd. Glada pastellfärger på kläder. Bondelids sommar kollektion. Grillkvällar och häng på uteserveringar. Sola och bada. Sommriga kvälls promenader. Sol bruna ben och sommriga dofter.

Cykel turer och picknickar. Hänga i lekparken med Katri och Jamilia och få vara lite barn igen :) , spendera en del av sommaren i Karlstad och åka båtbussen. Umgås med underbara vänner. Hänga i Sthlm och vandra runt i gamlastan och spendera tid på gröna.

Shoppa och slappa i USA. Dra iväg på äventyr med systrarna J. Karlstad den 22 mars när jag firar Toni,pappa och kanske hälsar på min kusin. Träffar mamma och bara vandrar runt i stan. Nästa helgs planeringsmöte och denna helgs firande av Kia.


Kommentarer
Postat av: Hanna Ek

Vilken fin blogg du har! Jag har en tävling på min blogg där du tävlar om ett presentkort med ett värde av 1000 kronor, och tre personer vinner en länking som visas för ca 1400 läsare. Kramar!

2012-03-09 @ 03:35:47
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0