trött men mår..

Mycket bättre :)
Förra veckan när jag jobbade eftermiddag så var jag inne i en sån slump. Jag var depprimerad , trött , ledsen hela veckan. Kände mig inte alls som mig själv. Denna vecka, eller snarare i fredags kom vändningen. Jag blev lite gladare och fick mera livsglädje.

Gick till Anne och Firade hennes födelsedag, lämnade in min cykel för lagning. Den gick juh sönder förra veckan:(
Lunchade med Petri på stan och hämtade ut mitt packet med min nya tele. Men kommer inte kunna använda den förrens denna fredag när jag får mitt nr flyttat. Sen åkte jag och katri till gymmet men synd som det var så stängde det vid 19 så det blev nästan bara att basta och ha spa kväll på gymmet. Ansikstmask, hårinpackning och ångbastu :) Sen promenad hem. Det var så kallt att våra hår frös till och fick tina upp när vi kom hem. Tyvärr blev det ingen film kväll med mat och sånt men ja det får väl bli en annan dag :)
Var bara glad över att vi kunde umgås lite.

Så på lördagen tog jag en promenad med Katri och vi vandrade runt och bablade. Kom hem och åt och tog det lungt innan jobbet.

Söndags så blev det bara att träna lite framför filmen igen och sen tog jag och gick till jobbet.

Måndag/idag så blev det samma sak. Skulle igentligen hämta cykeln men gick upp lite sent så det blev inte så. Tränade igen framför en film. snart ska jag till jobbet.

Imorgon hoppas jag att jag hinner hämta cykeln och träna på forever. Tänkt köra 60 min spinning. Om det blir av. baka och sen sova, Får se om jag fuskar och handlar istället,.jaja fika blir det iallafall. :)

nu ska jag skicka iväg lite mail och sen dra till jobbet. trött som bara den men piggnar nog till i kylan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0