Längesen sen sist

Har börjat träna lite igen och hoppas att det ska gå vägen och att jag ska träna på och få en rutin.

Är trött och ska snart gå till jobbet. körde spinning idag och tänkte att det inte skulle vara så otroligt jobbigt. men fy fan vad jobbigt det var. 

De senaste veckorna har verkligen varit sånna att det har dragit energi och vissa saker har varit roliga och vissa saker har varit otroligt jobbiga. Längtar så tills april, sitter och fyller i en massa ledighets lappar så att jag kan åka. problemet är bara att jag inte helt vet hur mycket dagar jag har. sen är ett annat problem att att jag inte helt vet hur jag ska göra med ledigheten över påsken. måste ringa och fråga.

under veckan vet jag inte alls vad jag ska göra. Känns som om jag behöver göra något som ger mig mera energi. På torsdag ska jag träffa Kia :)

Nu i lördags hade jag "julmiddag" med vänner och bytte klappar, fick ett par snygga skor som kommer användas i vegas! det skriker verkligen vegas om dem!

Nu är det några minuter tills jag ska dra. Fan vad sängen lockar :( imorgon blir det nog att ta en power nap innan jag drar till jobbet.

måste lägga ett antekningsblock brevid sängen igen. det är strax innan jag är på g att somna som jag får mina bästa ideer men inte faan orkar jag gå upp och skriva ner sakerna då.

När kommer min nya tele? vill ha den nu! tror det blir spinning på torsdag morgon så att jag är klar med träningen får dagen när jag drar till kia sen på eftermiddagen. Tror även att jag ska köra lite pulspass på fredags morgonen. Sen cyklar hem och sova sött :P

shit vad jag planerar. :P Hoppas jag inte blir sjuk av det bara. Känns som om det alltid är så att när jag planerar något så blir jag alltid sjuk eller så händer det något som stoppar mina ideer..

nej nu ska här packas ihop lite mat till ikväll...

klart slut, snart cyklar jag ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0