Möte

Vaknade precis och är super trött! Ska ta och äta frukost och sen dra på möte.

Borde verkligen gå upp nu har legat och dragit mig i sängen, vill somna om.

Igår blev det träning med Emma och Lina. Gick till affären med Katri men det blev inte något mer än så , för hon mådde inge bra. Synd bara att vi nästan aldrig ses längre.

Det är 7 veckor kvar till USA och jag längtar något extremt.

Skulle gå in hos memira igår , men det var stängt. När jag kom hem hade jag fått brev från dem med papperna från Wasa kredit. Fyllde i dem och skickade tillbaka dem till memira. Känns lite komiskt då jag ska dit på måndag.

Efter mötet är det tänkt att dra med Petri till forever och träna. Sen blir det att sova lite till, innan jobbet;)

Nej ,fan ska vara där om 30min.

Dags för frukost och sånt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0