Memira

Nu har memira pratat in ett medelande på min mobil. Hon säger att hon ska ringa lite senare eftersom jag har frågor om fakturan. Jag har igentligen inga frågor utan vill bara att de ska ordna till deras fel. Ska ta och fixa mig lite och om hon inte har ringt så får väl jag ringa igen.

Det blev ingen promenad igår kväll, men vet inte varför. Har inte fått något sms eller något svar när jag har ringt. Gissar på att hon sov , det är väl tur att man inte väntade länge i kylan igår. Lite bitter? Japp

Sista jobbdagen innan en dags ledighet. Ska bli så skönt! Tror att jag är upptagen då. Men känns inte helt säkert.

Provar att blogga från telen och det funkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0