Kan det inte...

Sluta snöa och bli sol?! Börjar bli så extremt trött på vintern nu. Jag vill kunna cykla till gymmet utan problem.

Idag blev det ingen träning, va så extremt trött. HAr sömnproblem igen. Vaknar så där varje timme och får problem med att somna om. Så hade bara sovit 1-2 timmar innan vi skulle träna. Så jag stannade hemma. Skit trött fortfarande, samma mönster somn innan svårt att sova och vaknade hela tiden. Tillslut gick jag upp och ringde memira. Fick fortfarande inte tag på eskilstunas. De har inte ringt tillbaka men de fick ett nytt mail och hon skulle även ringa till deras ekonomi avdelning så att de inte skulle komma ut några mera krav om pengar.

Får se om det löser sig?

Ikväll så är det tänkt att det blir en promenad efter jobbet så att jag iallafall håller igång lite idag.

Börjar bli förskylld igen också, känner av i halsen :(

nej nu blir det att fixa det jag ska ta med mig till jobbet. Sen ska jag vara i bageriet idag, för första gången.

lite nervöst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0