Föll innan jobbet

I förgår så tränade jag med Petri på forever och han lekte lite paparazzi med min tele. Så nu ligger det uppe en bild på Fb där jag kör bänk :p

Igår var jag på power gym med Emma och Lina. Orkade mitt mål på kondismaskinen.
Men sen när jag skulle till jobbet valde jag att cykla bilvägen och jävlans vad snabbt och roligt det va! Tills kurvan precis utanför jobbet kom. Pang! Så låg jag plötsligt bara där. Under cykeln , min sallad jag hade gjort klarade inte fallet.
Min hand, handled,armbåge, axel, nacke, värkte något otroligt. Sen kände jag även att mitt högra ben inte mådde så bra. Ont i foten, fotleden, knät och låret. Vilken jävla vurpa!

Sen fick jag gå hem sjuk från jobbet. Började må illa, kände mig yr och illamående. Lättare hjärnskakning? Vet inte.

Idag är fotleden, handleden, armbågen och huvudet i värk läge. Vaknade av att de håller på att borra håll för nya parkeringsräcken , det låter hemskt. snart till vårdcentralen och sen blir det undersökning på memira.

Nu blir det frukost och popandet av en ipren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0