Ett brev..

Ett brev kan förstöra så mycket och ibland är det en konst att förtränga det.
Brevet var från memira som tydligen har glömt våran överenskomelse. Så jag får snällt vänta tills på måndag eftersom jag inte såg brevet förens efter fem på fredagen.

På fredagen skulle jag och Petri ha myskväll och han var rädd att brevet skulle förstöra kvällen. Vilket det nästan gjorde. Men försökte tänka glada tankar om att det kommer ordna sig.. Kvällen var jätte mysig och lyckad. Vi kollade på två filmer och så spelade vi spel :)

Idag spelade vi också spel + att jag städade lite idag. Så dagen har inte helt försvunnit :)

Ska sova och borde sova men vill inte. Är van att vara vaken nu. Skulle helt klart vilja sitta uppe ett tag till... MEn ska jobba imorgon så det är väl bäst att slagga.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0