4 km nästan 5

tryckte på 5k idag igen. Började med att gå 2 min och sen sprang jag resten. Fy fan vad slut jag var. Jag tror jag pushar mig själv lite för hårt. För min puls var uppe på farligt hög nivå såg jag sen. Kanske är lite för envis för mitt eget bästa ibland.

TRor jag ska åka in imorgon igen och springa lite , iallafall motionera.

På kvällen ska jag jobba. Men måste sova innan för jag blir så trött när jag motionerar.

Sen ska jag jobba extra på lördag också :)

Det konstiga är att jag kände inte av träningsvärken innan  jag sprang. Men kände av all värk i kroppen efter.
Fick ett sms av forever, de gav mig beröm för att jag har varit där så mycket :)

Sitter och kollar på träningskläder och det blir nog några inköp sen när man får pengar igen. Just nu måste jag dra upp byxorna när jag springer vilket är lite irriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0