Trött..

Så vad har hänt?

Inte mycket sover som en idiot. Hela tiden så sover jag. Jag är så trött. Iof har jag haft sömn problem de senaste dagarna då jag endast har kunnat sova några timmar. Men från och med igår blev det tvärtom. Nu sover jag hela tiden i stället, skumt..

Provade Zumba igår, Väldigt roligt men lite svårt när man inte har gått förut. Hade ont i magen igår och efter zumban så åt jag och sen sov jag seriöst hela dagen. var vaken några timmar och sen sov jag igen.

Ska snart till jobbet, Måste borta håret och sånt innan så det är väl bäst att jag går..

Har kommit på att jag nog nu är uppbokade varenda helg fram till jul :/ Eller hm.. en helg då jag inte är det men det blir väl att julpynta då. nej nu måste jag fixa saker innan jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0