Känner mig ledsen

Idag känner jag mig ledsen. Vet inte varför helt, bara delvis. Känns som om jag ska börja böla när som helst.

Jobbigt kännsla. Vet inte om det är för att jag känner mig lite stressad över saker. Jag är verkligen fullbokad. Men är också fullbokad med roliga saker.

Som förra helgen var jag på Ullared och handlade en massa, tog promenad med Katri på söndagen när jag kom hem. Sen jobbade jag. Vad trött jag var på morgonen. Var och Fikade hos Kia igår och sen över och firade Emma. Sen blev det jobb. Igentligen skulle Toni komma i helgen men vi flyttade det till den 1-4 december då jag är ledig i fyra dagar :)) 

Imorgon ska jag ha en hel dag med Katri, det blir stan, film och mat. Hoppas verkligen det blir av annars kommer jag bli besviken. Just nu gnager en kännsla av att det nog blir inställt. Det skulle vara väldigt tråkigt då jag är uppbokad till den 16 december.... tror till och med att vi ska baka då.  shit jag är nästan uppbokad en månad ! Tror jag har en fredag ledig någon gång?eller va det en lördag?  hm.. jag vet inte.. 

Idag har jag städat, igentligen skulle jag ha myskväll med Petri men det blev inställt då det var final på något han har följt ett bra tag. Så Sebbe är över och de tittat på det tillsammans. Han frågade om det var ok och ja det är klart. Känns väl inte så kul att ha myskväll om han hälst skulle vilja se finalen. 

Orkade inte ens städa allt.. Tog ett härligt bad istället och bara tog hand om mig själv. Hårinpackning , ansiktsmask, peeling och bubbelbad.

nej nu ska jag ta och sitta och deppa någon annanstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0