....

Så i Torsdags var jag och Katri på stan och kollade lite klappar, vad kom vi fram till? Ja att vi måste gå en gång till! hahaha!

I fredags Var det dags att åka på kryssning :) Jag och Emma åkte upp innan de andra och shoppade lite. Kryssningen var kul men det var synd att club 7 var stängt.

Hm.. Jag har verkligen inte mycket att säga nu. La mig runt elva för att jag var as trött. Vaknade halv 4 och tyckte att det inte gick att sova längre. Det är som att det gäller skift i våran säng. Jag vaknar och han går och lägger sig för att hockyn är slut.

Drömde att jag blev gravid och att jag blev jätte ledsen för det, Jag skulle iväg och resa men mina planer blev lite kraschade. Hade dubbla kännslor när det gällde att ha kvar barnet eller inte. Ursh vilken jobbig dröm. Vaknade i ångest och kunde inte somna om.

Nästa vecka bär det av till Ullared! Ska bli så kul :) Shoppa julklappar!

nej ska väl ta och äta frukost och titta på någon film eller något annat kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0