vad har hunnits med ?

*vandrat runt pa en Glaciar.

* Simmat med salar.

* varit pa en heldags kajaktur. Fanvad ont i armarna det gjorde sen.
Guiden var bla den roligaste jag traffat, aven Ed vad rolig att prata med. Tydligen tog jag pa mig trojan pa fel satt sa jag fick hjalp av bada att fa ner den overhuvudet, haha!

tar alla svenskar pa sig trojor sa dar knasigt?
nepp bara jag..

* Firade Mj fodelsedagar.. tror det blev 3 firanden jag var med pa.
Har motts upp med Amanda igen

* Akt till Australien

* Ansokt om Indiskt visum i Sidney..

* Kollat en en massa bio filmer

* Sett det kanda Opera huset som ar designat av en dansk.

* Kollat in bron

* Akt till Katoomba?

* Vandrat runt i nationalparken Blue Mountains

* Akt till Lithgow?


Sa irriterande att min kamera gor nagot konstigt med bilderna om jag lagger upp dem pa natet.. vill juh lagga upp lite bilder..

Snart aker vi tillbaka till Sidney.

Om 2 veckor blir det bali :) woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0