Utkast: Sept. 15, 2010

Min dag blev inte som planerat...

Jag jobbade natt och kom hem 6 på morgonen men jag var uppe till strax innan 08.
Sen ställde jag klockan på 12.00 för att jag skulle ner och möta Malin.

Vaknar 12.55! smsar Malin att jag är sen och som tur är så är jag inte ensamen. hoppar inte fixar mig och sätter mig på Cykeln. Det var inte direkt starten som jag hade tänkt mig.

Åt sushi och gillade det! blev fårvånad. Jag har har ätit det förut men då har det inte varit från en sushi bar , så jag blev glatt överaskad av smaken.

Vi snackade och vandrade runt och sen tog vi även en fika. Jag skulle juh vaccinera mig idag och hon följde med mig som stöd. 3000:- kr fattigare kom jag ut där ifrån. men jag har nu köpt alla vaccin och ska bara ta två sprutor till som jag har förbetalat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0