Träning...

Känns otroligt svårt att komma iväg på nu förtiden. är så trött hela tiden.

Igår var jag iof pigg och glad. Tror det var för att jag gick upp när klockan ringde så att jag kunde vakna upp utan att sova för länge. Jag och Emma gick iväg och tränade igår och jag tror att det gjorde att jag blev piggare.

Det hela är som en ond cirkel. Jag är för trött för att gå upp men om jag ligger kvar blir jag bara tröttare.
Nej men man ska inte gå ut för hårt utan ta och träna kanske 2 till 3 gånger första veckan.

SÅ imorgon får jag dra iväg efter att vi har pratat med kommunfastigheter. Trodde det skulle vara spining idag på morgonen men det var inte vid den tiden som jag ville så jag får dra iväg på det imorgon om det finns någon tid :P


nehep det fanns inte, hm.. nej jag kör väl gym eller bodypump.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0