Slagit i huvudet

Så känns det idag, jag är super trött och kan knappt se. Känner mig förvirrad och lite snurrig. typ vad är det som händer?

Igår betalade jag in Kina turen. :) Allt börjar falla på plats vilket känns jätte bra. ska förmoligen fortsätta med mitt schema min sista tid på skoga. Känns bra för då kan jag ta ledigt för London utan att det ska bli några problem.

Fortfarande förskyld. Men får väl skylla mig själv när jag drar ut och festar innan jag är frisk.

Denna helgen vet jag inte vad som kommer hända eftersom jag fortfarande inte är frisk.

Jag ska träffa Emma på fredag och sen vet jag inte så mycket mer. Jag tror hon ville ut, men vi får se hur det blir.
Just nu kan jag säga att jag inte är på ett humör för att gå ut men sånt brukar alltid ändra sig tills på fredagen.

Jag vill bli frisk! Så jag kan gå på alla roliga pass på gymmet och kunna känna mig som en människa igen :)

nej nu ska jag äta något och störa Petri lite  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0