Pong!

Det bÖrjar närma sig! Vi har nästan betalat allt för den stora resan nu och det pirrar i kroppen av nervositet när jag tänker på resan.

nästa vecka ska jag försöka åka in och ta några sprutor och tabletter. ska även gå till banken och sätta in lite pengar och kanske växla lite valutor.

Har nämligen en hel del dollar men allt är i en dollar sedlar och tänker inte gå runt med dem så när det handlar om flera hundra :/

skulle lägga upp en bild på det men det får bli när jag hittar sladden.


SÅ igår va jag ute och festade, hade det trevligt. festen började väl lite väl hackigt då jag är förskylld och knappt hörde mig själv när jag pratar. men efter att vi bytte miljö så blev det bättre.

Drack lite väl mýcket,.. men hade kul ändå :)

Idag drog jag upp till Sthlm med Emma för att hämta hennes tele. Har nu fått henne att älska Pong :)

Det måste vara den bästa Thai resturangen :D  så otroligt gott.

Köpte ett par skor på Åhlens och är väldigt nöjd.

Trodde när jag vakande idag att jag hade supit bort min förskylning vilket det visade sig senare att jag inte hade.

kom hem och satt och bablade med Petri och Bjäle. PEtri tyckte att vi alla skulle se californiacation eller vad det heter. Jag satt med ångest blandat med skratt medans Petri och Bjäle skrattade en massa :) 

Kom juh även hem från karlstad i veckan och det var väldigt roligt att sitta och prata med alla vänner och gå ut på krogen. Så synd att man ska bo så långt ifrån varandra. men vi kanske drar en kryssning och ses :) Samt att Toni kanske hälsar på :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0