Känns som om

jag alltid är sjuk.. tror det har en hel del att göra med att jag slarvar med maten och att jag jobbar som jag gör.
Ibland äter  jag inte på evigheter och sen äter jag massor. Jag borde inte göra så men jag är för lat för att ändra mig.

Sen när jag börjar träna så sätter jag igång så hårt att jag blir sjuk. just nu väntar jag innerligt på att jag ska bli frisk så att jag kan börja träna igen. men ska försöka med en mjuk start och kanske inte köra igång allt för hårt. utan första veckan när jag väl är frisk så kanske jag tränar 3 gånger.

veckan efter det kanske jag kan köra som jag vill :)

Lämnade in ledighetslapparna för London igår , så nu har jag en kompdag kvar men vart ska jag lägga den någonstans'?

Till mitt senaste inköp från sthlm, mina skor :



Är de inte söta?



Känner att jag jobbar lite för mycket och skulle vilja hinna träffa min vänner mera. men jag hinner inte eller skulle nog kunnat träffa dem mera om jag inte var förskyld. Känner mig så trött hela tiden och vill bara sova.

Vill träffa Petri mera och hitta på något. hoppas vi kan hitta någon film som vi båda vill se när mitt buzzdor jobb starta igen.

kram


Kommentarer
Postat av: Merja

Tok söta skor! <3

Man blir ju lite extra hängig när man är sjuk oxå så krya på dig!



Hoppas du känner dig piggare snart!

Stor Kram!

2010-09-09 @ 19:26:30
URL: http://merja.blogg.se/
Postat av: Bahia

Tack tack är nästan frisk nu :)

Ja visst är de söta!



kram

2010-09-09 @ 20:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0