Har varit slö och Hängig...

Men är det inte längre. skönt att få dra iväg och snacka med Katri och bråka med Jamilia :P
Känns som om dagarna blir bättre när man gör saker utanför hemmets fyra väggar.
Det är också då man uppskattar att få vara hemma och ta hand om sitt egna hem.

Idag ringde vi till Elbolagen och fixade med överskrivningarna av elen på Petri, eftersom jag inte kommer bo här på flera månader så är det ingen idé att det står på mig. 

Köpte skorna från Intersport till min resa idag och det sved i plånboken men de är nödvändiga för att mina fötter ska må bra på resan :)

Funderar på att köpa ett annat par också., men hur många skor får man ha med sig på resan? detta är mitt största problem just nu *haha* skulle hälst av allt vilja ha med mig.. minst 5 eller 6 par skor. men det är överdrivet mycket att dra runt på. Hmm nej 7 par. Ett par med höga klackar, ett par wedges, två par jogging, två par balleringa och ett par flipflops.

men det blir nog inte så många :/ ARgh! ni har nog svårt att förstå mitt tänkande men jag har seriöst shopping abstinens!  Jag vill köpa skor och vinter kläder. Men jag kommer inte behöva vinterkläder speciellt länge i år. MEn jag vill också köpa en höstkappa. men helt ärligt hur många vinter/höst kappor har jag? kanske 5 ?

Nej fokusera på att bli frisk och få tunnelseende på träning istället!

MEn hur ska jag kunna få bort de redan 6 par skorna som jag vill köpa och vinter jackorna ur min shopping galna hjärna?

En sak är säker iallafall, när jag kommer hem från min långa resa så blir det att spara ett tag till, betala av lånet och fixa synen. sen blir det en resa till Usa eller något annat shopping härligt land!

MEn före det så blir det shopping i London den 24-27 oktober :) Katri vad vill du ha från London? ;)

Just jag höll på att glömma att jag ska vaccinera mig nästa Tisdag, får inte glömma detta viktiga. Tänkte ta alla utom hep sprutan på tisdag :)

imorgon ska jag ringa efter mini piller, de kanske kan få mig att inte må illa ?

nej nu ska jag koka ris . bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0