Grått och kallt

Jag längtar redan till sängen *haha*

ska snart dra till jobbet men jag fryser och är super trött. men imorgon så är jag iallafall ledig och det känns väldigt bra.

Fick ledigt den 15/10 och 24 och 27/10 sen är alla mina komp dagar slut :P

Det blir kryssning med tjej gänget från karlstad den 15 okt och sen rullar bara händelserna på. en vecka senare blir det London och sen blir det en kryssning med jobbet.

Under denna tid ska jag försöka att inte spendera så mycket.

Kia kom över i torsdags och åkte hem på lördagen. Kändes verkligen tom när hon åkte hem., gillar att äta frukost vi köksborde och sitta och snacka. men snart ses vi igen :)

Vill få tag på Amanda också , får inget svar på breven men hon är så upptagen där borta så det är kanske inte så konstigt. men nu är det inte långt kvar tills hon heller kommer hem. lite mera än en månad.

så vad har jag kvar att införskaffa? väska prio nr 1 , nack kudde , poncho eller regn jacka, flip flops eller något sådant. ? 


btw provade reebok reetone eller va de heter och de var riktigt sköna på fötterna. tror ett par ska införskaffas. 

nej nu ska jag dra till jobbet . bye bye  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0