Synd.

Synd, väldigt synd.

Hade sökt komp ledigt den 29,31 juli och 1 augusti men blev nekad :(
Tyckte väl att eftersom jag lämnade in lappen den 19 juni att det inte borde vara några problem att hitta något istället för mig. Men det var tydligen många som hade sökt ledigt och de vill inte ge ut ledighet under sommarperioden så jag måste vänta tills i slutet på augusti.

Lite tråkigt att inte få fira sin födelsedag i samma månad som man fyller. Sen att inte få träffa sina vänner när det är som varmast på året är väldigt tråkigt också eftersom de också var lediga :(

Trodde att det inte gjorde något att ansöka om komp utan bara vanlig ledighet för det gick bra förra året att göra så. 

Nej men det är bara att kavla upp ärmarna och jobba på :P

Om två veckor åker jag iallafall på en dygns kryssning med Katri :)
Hm... vad ska man köpa i pressent? det är den stora och svåra frågan ;)

Igår var vi iväg och badade och vem kunde tro att det skulle gå att cykla 40 min så snabbt ;D
Det var ett extremt konstigt ljud i skogen, jätte ljust och högt ljud. skit skumt!

Är nästan helt fri från hostan så på måndag blir det att gymma igen *woohoo!*

simmande och förvånade som vovvar var vi väl igår? ;)
nej nu ska jag softa lite och sen blir det att dra till jobbet :)


puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah den förvånadehunden var bäst :D Skrattade nästan så jag kissade ner poolen , den måste vi köra på båtens bassäng Hahaha

2010-07-12 @ 00:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0