Mycket har hänt på en vecka :)

SÅ kommer göra några inlägg om vad det är som har hänt.

Onsdag förra veckan drog jag och lunchade med Emma men för mig var det snarare min frukost. :P
kollade runt lite på stan och sen när Emma åkte iväg kom Katri och Jamilia ner.

köpte lite olika saker inför Kryssningen som lösnaglar, smink och smycken :))

Sen på kvällen/natten gick jag och Emma på promenad i några timmar tror jag till och med det var :).

Avslutade min kväll med att titta på film med Petri.

En väldigt lyckad dag.


Torsdag

Hämtade ut packen jag beställde, porvade och bestämde mig för att skicka tillbaka två klänningar och ett par skor. Men kommer få en nyklänning till.

Tränade stenhårt på forever och senare på kvällen drog jag till jobbet. Gick också hem 1.5 timme tidigare så att jag inte skulle vara för trött på kryssningen dagen efter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0