Lite nostalgisk

sitter och lyssnar på eagle-eye cherry - save tonight.
Tror det var i 7:an jag satt och lyssnade en massa på denna. den spelades även i mitt favorit program glappet.

Idag gick jag upp strax efter åtta efter att ha sovit 5 timmar och sen såg jag till att cykla till gymmet så att jag skulle hinna komma dit till 9.30. Gick igenom ett nytt schema och känner mig väldigt nöjd med valet av maskiner.

Körde 20 min uppvärmning och sen körde jag igenom nästan alla styrke övningar utom en. Gick upp och cyklade 20 min och sen tog jag den sista maskinen på pappret :)

cyklade hem och duschat , byt om och nu drar jag till affären för att handla lite mat och hämta ut böcker :)

sen blir det mat och iväg till jobbet som vanligt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0