Ledsen och besviken

I går blev jag väldigt ledsen och besviken när jag vad på jobbet.

Igår fick jag nämligen svar på om jag får tjänstledig eller inte och de bestämde att jag inte skulle få det.
Det är nämligen inte ett bra skäl nog att ta tjänstledigt för.

Men ens arbetsgivare ska igentligen säga ja så länge det inte är några problem att ersätta mig när jag är borta.
vilket det inte är. plus att jag har gett dem lång tid på sig. Men facket ska ta och prata med dem nu så det kanske ordnar sig ändå. Annars måste jag säga upp mig. Men det skulle vara trevligt att ha en inkomst när man kommer hem igen. Även om jag inte vill jobba där hela livet.

Japp så igår blev jag väldigt ledsen när min dröm blev krossad så jag började grina. Väldigt pinsamt och jag var så otroligt förbannad och besviken.

Men det är bara att tänka framåt och hoppas på att facket kan fixa det hela.

snart till jobbet igen.. känns plötsligt väldigt motigt. men behöver fortfarande pengar till resan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0