Kryssning!

Blev precis som jag ville :)

Men sov inte mycket innan :P hade lite problem att somna om när jag vakande av mig själv så det fick bli 4 timmars sömn. Packa väskan och möta Katri vid bussen.

Detta var våran födelsedagskryssning!

JAg fyllde på Lördagen och Katri på Söndagen så för att verkligen fira oss så drog vi på en kryssning, två galna brudar ;)

Överpackade väskor som vanligt, även fasten vi bara skulle vara bora en dag.  men det är mycket som man vill ha när man ska fixa sig.

Vi åkte upp med tåget till sthlm för att shoppa lite innan,, och ja jag blev nästan pank innan. för kommer på att jag saknar pyjamas och tandborste m.m Katri hade också lyckats glöma tandborste. gud vad duktiga vi är ;)

Sen åt vi på pong och lyckades bli indragna i en välsigt underlig svensexa. Jag såg en galen taxi åka förbi och tyckte att det nr ringer vi sen. och ja vi fick den mest galna taxi föraren men han var väldigt trevlig :)

Väl inne på terminalen så händer något i vip rummet och en gubbe tränger sig mellan mig och Katri och säger arg och högljudt. EN SJUKVÅRDARE TILL VIP RUMMET NU! NU SA JAG! DET ÄR BROTTOM!
men personalen blir inte det minsta stressad utan  verkar vara vana. Medans jag och Katri tänker :

Finns det ett vip här! Var?!

Står i en lång kö som aldrig verkar vilja börja röra på sig. Men sen .. wohhoo!! A-hytt Baby A-hytt! ;)

Taxfree shopping och sen dra och sminka sig i hytten och lyssna på musik , babbla och äta snacks sen blev det disco. Träffade folk på en gång, jävligt trevliga. Sen vips så var kvällen slut och allt stängde.

Dagen efter taxfree shopping och pinsamheter med våran ostädade hytt...
En gubbe så skriker AGNETA! fulla människor och sångare från florida trängs för att få gå ut och leta efter deras transporter hem. ;)

Hem dumpa grejorna och prata med Petri och gäster hemma. sen till jobbet på en gång.

Satt med Emma på första rasten och hon var jätte gullig och gav mig kladdkaka och present :D

Känner mig Glad över att ha alla människor som jag har i mitt liv, Så underbara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0