undra..

om jag har någon vitamin brist eller om det bara är så enkelt att jag sover för mycket kanske?
är iallafall trött nästan hela tiden.

skulle kunna göra som en björn och gå i ide.

Pratade med Amanda igår tills mitt nät kraschade, samtalet var trevligt så länge det varade.
snart ska jag till jobbet och då ska jag passa på att vara lite jobbig igen och fråga hur det går med min ledighet på lördag och söndag. samt att jag vill ha en timraport.

sen när jag väl är i karlstad så måste jag komma ihåg att gå till naturkompaniet och prova väskor.
Hittat en höstjacka jag vill ha men. vet inte om det är så värt att köpa en. men samtidigt kan det vara väldigt bra att ha när vi åker sen iallafall.. hm.. ett lite mini problem.

På torsdag ska jag träffa katri på morgonen och träna..hm... hur kommer det att gå..kom på att jag jobbar till 06 på torsdag. hm. om vi ses vi 11, så skulle det kunna gå.

får ringa och kolla hur vi gör. nej nu ska jag dra mig vidare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0