SOm vanligt

blir det inte som jag har tänkt mig.
lyckas inte alls gå upp i sängen idag. sov inte så bra alls utan blev bara tröttare och tröttare juh oftare jag vaknade.

sen mår mitt känsloliv lite så där idag. som för många andra tjejer så händer det någon gång i månaden att man önskar att  mensen bara varar en dag. så ont i hela kroppen idag känns det som.

kommer förmodligen bli på bätte humör snart igen,.. när jag får äta något.

men även om jag inte började träna idag igen så ska jag iallafall vara nyttigare. så måste jag försöka komma iväg till gymmet imorgon.

Tror jag åker till karlstad på fredag :) Jag längtar, ska försöka träffa alla vänner som det var tusen år sedan man träffade dem.

ikväll ska jag förmodligen prata med amanda ocskå och planera våran resa.

Jag fick äntligen tjänstledigt! Efter mycket strul så gick den iallafall igenom :D

I oktober så tar jag ut mina kompdagar och åker till london :)
 och sen blir det kryssning igen.

så jag har mycker roliga saker som händer. 

MEn i september händer inget alls vad jag vet. ska spara pengar och dra till gymmet. gå ut och äta med vänner som högst. för ute livet är inte så roligt här. men vem vet kanske händer det. men ska försöka hålla mig s jälv i skinnet. 

nej nu skaj ag äta något och sen blir det att jobba.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0