Slump.

Känns som om jag är i en motivations slump, är trött för jämnan.
TRor kanske det kan vara träningsbrist. men det är som en ond cirkel, när man är så trött så är det svårt att motivera sig att gå till gymmet.

men idag bär det av iallafall. muskel step. första gången jag ska prova på det, kommer känns mig som en idiot. *hahaha*

Sen när jag kommer hem blir det att boka biljetter till karlstad och packa väskan :=)
kolla efter tidiga biljetter hem till eskilstuna också. eftersom jag ska jobba på tisdagen. jag har valet att ta bort den dagen men jag behöver alla pengar jag kan få.

Speciellt nu när det blir London om två månader.

just ja,, ska betala räkningar snart också. det är nog de tråkigaste med att han ett eget boende. se alla pengar rulla iväg.


Kommentarer
Postat av: Merja

Va roligt att du ska till London! Låter spännande. :)

Kram <3

2010-08-27 @ 17:10:31
URL: http://merja.blogg.se/
Postat av: Bahia

Ja det ska bli så roligt :)

2010-09-07 @ 13:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0