Shoppat för mycket.

Denna månad blev inte sparandet alls som jag ville. hoppas jag kan spara bättre nästa månad.
Flera olika reor och grejer jag åker iväg på gör att sprandet får lida en hel del.

Känns inte alls bra. Har handlat en hel del på rean... och det känns iof bra eftersom jag har fått grejorna billigt.
Några grejor kan jag ta med på resan. Men hittade ett par shorts på mq som jag funderar på men har inte  bestämt mig ännu om de ska få följa med på resan eller inte.

Är så otroligt trött, ska dra till jobber om så där 5 min. trodde seriöst jag skulle rasa i golvet när jag gick upp.

Har även lämnat in ansökan om komp så jag kommer iväg till karlstad någon gång :) synd bara att jag inte var där när det var som varmast.

Nu är det bara några dagar kvar till kryssningen och tiden kommer gå otroligt fort. måste bara hinna in till stan och gå till systemet också. Så synd att de har börjat med att man bara får köpa sprit på tillbaka vägen när man åker cinderella.

nej nu måste jag dra till jobbet och när jag sen kommer hem så är det bara att börja tvätta. ursh. kommer bli en jobbig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0