det va ett tag sedan

Det var ett tag sedan jag skrev något..

så vad har hänt? slappat en massa, är så otroligt trött nu igen. argh! vitamin birst eller något kanske?

planerat resan mera med Amanda och om 4 månader bär det av! weii!

Jobbet strular med min tjänstledighet men det lät som igår att det nog gick att fixa fram iallafall. Men ska inte hoppas på för mycket.

Jag och Katri drar nästa fredag på en kryssning igen :D det ska bli så kul, längtar!

Och vad gör jag annars? jobbar och försöker få in lite träning. Vill fortfarande få till en förbättring på träningsfronten. längtar till att höstschemat kommer så jag får lite mera att välja bland.

Har börjar gillar spinning också vilket jag inte trodde skulle inträffa. Men den största ändringen på träningsfronten är att jag nu förtiden har börjat jogga på springbandet. Skulle väl aldrig ha hänt förut. men nu ställer jag den på 20-25 min och värmer upp med 1-2 min gång och sen springer jag tills det är 2 min kvar och då varvar jag ner med gång. Men ska bli bättre. vill kunna springa längre och snabbare :)

Så va mer händer? Jag ska söka kompledighet snart så jag kan ta mig till karlstad.

men nej nu måste jag gå och fixa min fruktsallad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0