Trött i fötterna

Det blev så att vi åkte till ikea :)

Jag var lagom trött men det gick snabbt över till någon slags lyckorus och jag kände inte av tröttheten förens vi satte oss i bilen igen på väg hem.

Det inhandlades mer än förväntat för mig men jag fick inte med mig soffbordet hem som både jag och Katri hade sett ut de var nämligen helt slut :(

jag har fortfarande inte sovit något sedan jag gick upp efter jobbet i morse.

Vi skulle åka klockan nio och jag tvingade mig verkligen upp ur sängen och gjorde iordning mig. men sen får jag ett sms kvart i nio om att de är pg att hämta släpkärran nu och att jag inte behöver stressa.

vi kom inte iväg förens strax efter halv tio men det hjälpte inte mig ändå med min trötthete eftersom jag redan var iordning fixad och vi endast kom iväg lite för sent för att släpkärran krånglade.

jag är väldigt nöjd med mina inköp och nu börjar jag också känna mig väldigt trött.

gissar på att jag kommer sova bra i natt, men i morgon fortsätter jag med att städa och fixa :)

Ska snart sova så... natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0