Party och lite smått stressigt..

Japp det är vad det är idag. Innan jag la mig vid halv nio i morse så tänkte jag att jag skulle få sova iallafall 6.5 timme. men men så va det inte. sover i två timmar och sen håller jag på att vakna varje timme.

Jag har fått nya granne och ja vad kan man säga...? de förra spelade live musik och denna spelar annan musik med MYCKET bas så att mitt golv skakar och ja även denna kille är morgonpigg och börjar så fort han vaknar.. eller iallafall när jag inte har gått upp. han startar runt 10.00.

Idag ska jag hem till katri på inflyttningsfest och jag har precis börjat göra mig lite halvt i ordning mig. jag ska ner till systemet och köpa lite att dricka och sen bär det av hem till henne.

Igår va det en helvetesdag på jobbet, jag var så otroligt trött. sen runt två fick jag sprängande huvudvärk och började bli yr och snurrig. Tur var för mig att Kim hade värktabletter så jag fick en *tack :) *

sen började jag må bättre men vid 06.00 så var jag körd i botten så otroligt trött och ville bara hem.
sen fick vi ta rasten senare för att det saknades folk. Samtidigt som det är tråkigt att den kommer senare så blir det iallafall bra att det blir mindre tid där upp sen när man väntar på att få gå hem.

nej nu blir det lite frukost och sen ska jag göra i ordning mig mer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0