Mår konstigt.

Tror fortfarande att jag inte helt har återhämtat mig från att jag var sjuk. mår fortfarande illa från och till.
om det inte går över får jag väl snart ringa vårdcentralen. Men då får man någon läkare man aldrig har haft som sen påstår att man är gravid och så måste man ta ett sånt test.

eller så ringer man och så säger de att det inte finns några tider, det har hänt ett ex antal gånger.

I morgon kanske det blir ikea :) ska köpa ett nytt skrivbord och stol. Ny klädsel till soffan och funderar på ett nytt köksbord men vi får se hur det blir med det.

kan inte slösa för mycket pengar nu när man inte vet hur det blir men pengar efter den 10 januari.

jag hittade ett jobb som jag ville söka till men det visar sig att de har tillträde till tjänsten redan i december och det funkar inte för mig :(

Ska snart iväg och fika med Katri så måste ta och göra mig i ordning snart.

sen på måndag har jag iallafall tänk att det är dags att på riktigt komma igång med träningen.

Jag välkomnar träningsvärken :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0