Idag ...hm...

Idag när jag skulle sluta jobbet så var jag ganska övertrött och glad över att få sluta. Blev avbytt av en jobbar kompis och hon undrade om jag skulle komma på födelsedagsfesten i morgon.

Hon sa att det verkar bli jätte roligt och många ska dit. men jag vet fortfarande inte. jag tror jag vill. men vad ska jag ha på mig ?

är det tänkt att det ska bli så¨att alla drar ut sen eller hur blir det?

jag vet inte, har inte fått något svar på det än. men det kommer väl. .. om nu mitt sms har kommit fram.. men varför skulle de inte det? skickade det vid 15 så det borde ha kommit fram..

ska till jobbet klockan 23 och hoppas att jag vet då hur det blir och att jag bestämmer mig eftersom jag måste dra till systemet när jag har vaknat.

ja det känns inte normalt att komma till festen när jag inte ens har pratat med Marielle som har den.

ja ja nu ska jag sova en stund och sen ska jag se på lyxfällan.

klart slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0