Hej..

Jaha jag är fortfarande sjuk.magknip så in i helvete och idag orkar jag sitta upp :)
ett framsteg för min del och igår på kvällen kunde jag börja äta lite igen. inte för att jag får behålla allt men det går åt rätt håll.. iallafall.

Idag ringde Mira mig och berättade att hon skulle åka in och kolla om hon har kvar jobbet eller inte. De ska nämligen sparka 47 personer och det gäller även fast anställda har jag fått höra. Jag ligger risigt till eftersom jag blev sent fast anställd även om jag har jobbat längre än en del.

känns lite surt. ringde idag för att höra om jag kunde få någon info på telen men de ville inte ge mig någon information på tele utan sa att jag får komma in och hämta mitt brev när jag är frisk.

förhoppningsvis så orkar jag hämta det i morgon och förhoppningsvis är jag frisk då också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0