Dag eller Natt?

Så känns det idag, var har min dag tagit vägen?

Har varit as trött idag.

Igår kom jag hem strax efter fyra från festen och jag och petri kollade då på the mentalist och så åt jag lite "frukost".

Sov skit bra och vaknade bara två gånger, men jag kan väl säga så att det inte räknas för det känns inte som om jag ens har vaknat idag.

Bakis? ja jag är skit trött men har ingen huvudvärk iallafall :)

Petri och Max åkte ner och köpte skräp mat till mig från mcdonals. japp det var jag som ville ha det *haha*
jag kollade på ett dubbel avsnitt av greys anatomy och sen harj ag inte gjort något mer än att pratat i tele och sovit lite till.

Det är tänkt att jag ska träna i morgon och jag hoppas verkligen det blir av. Jag ska också jobba extra i morgon 22-06 på tvån. De pengarna behövs verkligen då jag var sjuk en lördag och onsdag :(

Hoppas jag får jobba lite mer extra behöver verkligen pengarna om mina resor som jag tjatar så om ska bli av.
jag har pengarna till den ena men den är också billigast. nu behöver jag vara samla ihop något över 100 000:- 
japp lycka till till mig själv ;P 


Hade skit kul på festen igår! Jag trodde jag var sist dit men det var jag inte, min present är nog sist dock men tror den kommer på tisdag iallafall så det blir iallafall  rätt månad.

jag och Emma drog ut på Nybron där stans sämsta Dj måste ha jobbat. Vi dansade på ändå och jag hade kul men vart var de bra låtarna? Emma frågade efter några låtar och den enda de hade var I know you want me. Den fick vi vänta på as länge. Sen som vanligt träffar man knäppisar på krogen :)

Sen gick vi tillbaka till festen och någon timme eller så senare begav jag mig hem med sällskap en bit av min hem väg.

nej nu kallar jobbet. ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0