Strömavbrott!

Japp det var va de va på jobbet nu i lördags natt när jag jobbade. Det blev svart och där stod man och såg inte ett skit. Ahh! skrek jag när allt bara slocknade och skämdes gjorde jag också eftersom  jag tänkte att det förmodligen kommer tändas när som helst. me ndet var släkt i 1,5 timme.
 lite kaos på våran linje den första minuten. Jag frös och stod och funderade på hur jag skulle göra eftersom jag inte kunde se om det kom dåligt bröd. *haha* Frida ropade att jag skulle stända av maskinen för den gick iallafall. jag ropade att jag inte hittade handtaget och fumlade runt maskinen och den hittade jag pga en klister remsa som lyser i mörkret men det tog mig ett tag att hitta handtaget *haha* Sandy letade sig fram så hon kunde vipa plåtgrejen på 3:an så att brödet inte kom till maskinen.

Sen pratade jag med Lina om hur det blev med min tjänst pga felet cheferna gjorde.  det visar sig att i januari så är jag fast anställd igen. men hur många timmar jag får är inte helt bestämt än. men mellan 15 - 7 timmar.

Började nämligen före en i packen som har glömt när han började man undrar just varför han glömmer det när han pratar med mig :P

nej nu ska jag äta lite frukost och sen ska jag sova :)

är så glad över att jag fått tillbaka jobbet iallafall, mindre timmar men det viste jag redan att det skulle bli :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0