Mörker när jag lägger mig och mörker när jag vaknar

Kanske är en sammanfattning av Sveriges vinter iallafall innan snön faller och stannar kvar på marken.

Jag känner mig som en björn som borde gå i ide. när jag vaknar så vill jag fortsätta sova eftersom det är så mörkt i rummet. Men imorgon ska jag upp och dra ner på stan detta var mitt egna val. :) hoppas det inte blir allt för jobbigt.

På Onsdag ska jag till synsam och prova nya linser har tänkt mig sånna man kan sova med och ha i ögonen i en månad utan att byta.  det kommer helt klart vara värt det :)
Bättre än så länge än att sitta och vänta tills jag har råd med en ögon operation så är detta iallafall näst bäst.
Hoppas bara jag inte har några ärr kvar på hornhinnan..

Snart ska jag till jobbet och packa lite bröd. Jag hoppas jag fortfarande är rastavbytare :)

Jag har en period nu när jag drömmer konstiga och hemska drömmar och jag gillar det inte. Som idag tex slutade med att min mobil väkte mig precis innan jag började stor gråta i drömmen... :(

ska ta och dricka lite vatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0