Hmm..

Måste ringa och prata med chefen eller något sånnt. Vill skirva på min fastanställning nu innan januari.
Eftersom annars kanske folk får för sig även denna gång att det inte är rättvist att jag ska få fast utan att deras timmar borde öka istället. Även om det blev FEL även denna gången.

Första gången jag fick fast så hade det blivit fel de hade tydligen glömt oss som fick senare eller det va iallafall va de sa till mig. Denna gången hade de tydligen fel papper och jag blev sparkad. Nu när jag lämnade in rätt papper så ska jag få tillbaka anställningen igen. men varför vänta tills januari?

är det för att jag fick skriva på nya papper som gäller till den 10 januari ?

Detta gör att jag hamnar i en limbo... jag är fast anställd fortfarande men inte på pappret vilket gör att jag inte räknas som fast än. Så nu när de ringer så har jag 3 nej på mig innan de kan ta bort mig från listan.

Jag vill jobba extra men som sagt även om man bestämt att göra något med någon annan så ansers inte det vara ett gilltligt skäl. 

:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0