BaByliss iPro 230 iCurl



Japp en sådan locktång köpte jag i lördags när jag var på stan med Katri och Jamilia :)

Jag var väldigt orolig för att jag inte skulle lyckas få några lockar av den, men med lite fix och trix så lyckades jag.  Det står på kartongen att den värmsupp snabbt och det kan jag hålla med om. Efter typ tre blinkningar av den röda lampan så tändes den helt och var klar att använda.

Lyckades med den första hårlocken på första försöket och jag tänkte *wow* den funkar verkligen denna måste vara bäst i världen. Men men.,.. sen gick det ut för... lyckades få platt hår väldigt bra *haha* men efter många försök så fick jag till det. Kännde mig en aning stressad och det  var 20 min kvar tills jag skulle vara över hos min kompis. Men där stod jag i nattlinnet och en  locktång/plattång i ena handen och varken smink eller något fixat.

SÅ jag stressade på lite till och bränner mig när jag håller på med sista slingan! AJ fan vad ont det gjorde. men inser att här har vi inte tid att blöta någon hals för inte tänker jag förstöra mitt hår när allt precis är klart. 
Otroligt korkat tänkt igentligen men jag tyckte det bara såg lite rött ut och inte alls farligt. 

SÅ en svart klänning och svarta leggins, ett lila diadem med en roset på, lite smink och nya skor och sen bar det av till bussen.. 

*poff* så var frisyren borta! lagom irriterad var jag när jag väl komfram och såg att allt hår var platt igen.

väl hemma hos min kompis var det dags att försöka rädda den stackars frisyren.. men det gick inte så bra... 

trevligt sällskap och för mycket dricka gjorde denna kvällen super rolig. men hm...inte morgonen :P

mina nya i köpta skor: 

 

Dessa lila hade jag på mig i lördags :)                                                   De här är lite ful fina men vill ha dem :)

Nu ska jag dra till affären och sen blir det sängen *natti natti, elller morri morri ? *

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0