Jobbar och jobbar

Känns inte som jag gör något annat än att jobba. Jag hinner inte med att träffa folk alls nu förtiden.
Jag jobbar nätter sover på dagen. Det är bäst att få sova sina 8 timmar så att man blir utvilad så att man inte somnar på jobbet. Men när jag har gått upp och ätit frukost så är klockan redan en massa och jag hinner inte träffa någon många timmar förens det är dags att gå till jobbet. Hinner aldrig få en någon vanlig dygnsrytm så att jag kan träffa folk heller eftersom jag inte kommer vara ledig två dagar i rad på väldigt länge. v33 närmare bestämt , men jag ska inte klaga för det var så här jag ville ha det (ungefär iallafall). Men pengar behövs som sagt och speciellt när jag planerar stora resor. Sen om de blir av eller inte det vet man aldrig:P

varje dag när jag går från jobbet ser jag en och samma man. spelar inte någon roll om jag slutar 6,7 eller 8 jag ser honom ändå. Ibland utan eller med t-shirt denna gubbe är hurtig alltid ute och går tidigt på morgonen. :)

I fredags kom den nya Ellos katalogen för höst och vintern och det kände väldigt tidigt. Det har precis börjat bli varmt och det är i början av juli men ändå kommer höst katalogen nu. De kunde väl vänta tills augusti ?

Hittade faktiskt en hel del kläder som jag vill ha men om jag köper dem eller inte återstår att se. Jag hittade bla en kappa som jag nog ska köpa. väldigt fin :)

Nej sängen verkar locka lite nu så snart blir det dit jag tar mig så fort badrummet blir ledigt.

Så vad händer i morgon?

Jag kanske får gå och tittat på en cykel och jag ska jobba som vanligt :(
Annars vet  ja inte vad som händer. borde väl ta och städa lite så att måndagen blir helt fri från sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0