För sova mig?

Det hade inte varit helt omöligt idag. Men det skulle inte se bra ut att komma till jobbet för sent pga att jag har för sovit mig. När man jobbar natt ser det konstigt ut om man kommer försent pga det även om det är fullt möjligt när det gäller mig..

så ingen vegan längre varande inte länge. haha ärligt talat var jag det i en och en halv dag. Lagade en soppa som jag skulle äta som va en av de få saker jag fick äta. Så blev det inte gott alls. Jag fick inte salta maten vilket inte gör maten så god. det enda salt jag fick använda var aromat salt och det hade jag tydligen inte hemma.. så hm.. koka soppa utan buljong eller salt.. = inge gott.

så får att jag skulle kunna funka nomalt innan jobbet så åt jag normal mat. Jag blev väldigt snurrig av denna detoxen och det stod iof att man skulle kunna bli det de första dagarna så det är bra att starta på helgen. Men om man inte är ledig två dagar i rag så blir det lite svårt... så är avslutad. Denna detox på börjas inte igen.

Pratade med Katri idag och får förmodligen titta på cyklarna i morgon eller på måndag :)
Äntligen! Gillar inte detta nya med bussarna vill hest inte dra mitt kort på bussen nu när man inte längre får betala kontant.

Ibland vill jag vara hemma fru och bara vara hemma och baka och städa :P Men skulle bli uttråkad efter någon vecka när man har gjort allt.


jobb jobb jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0