Damtarara!

Idag eller igår (onsdag) hur man nu vill se det, för oss nattjobbare är det fortfarande idag.:P
Jag drack nästan upp hela drinken *woho* den nya drinken ser god ut så länge man inte har i tabletterna.
Men direkt när tablettpulvret åkte ner i glaset började det se ut som skummande alger. det kletar sig fast och stinker verkligen. Hur kan detta vara nyttigt?

Ska iallafall försöka nu i några dagar och jag kommer inte följa det som står om hur jag ska leva min dag och hur ofta jag ska dricka och äta för det funkar inte för mig. då behöver jag har semester för att jag ska kunna följa det där sjuka schemat. Det är iof tänkt för bara 2 dagar men jag mailade och frågade och fick svaret att hon rekomenderade mig att göra detta i 5-7 dagar och sen börja med protein pulver m.m

ska äta någon linfrö olja. men det kommer inte gå, trodde jag skulle spy när jag bara skruvade upp korken. 2 tsk är det tänkt.... hm.. kanske ska man prova.

Kommer iallafall vara vegan de närmasta dagarna och hur ska detta nu gå?  Jag vet det är inte för en lång tid men jag gillar ost, mjölk och fil. får herregud inte ens äta en macka!

mesta är helt klart flytande föda *gaaa*

till och med soppan vill de att jag ska ha ner i mixern efter att grönsakerna har kokat. jag funderar på att skita i det och äta soppan som den är utan att ha ner den i mixern.

De är helt galna i mixrar och juice centrifuger.

alla recept innehåller en prossesor, stav mixer eller juice centrifug.

jag gillar dessa maskiner men det är inte kul att göra rent centrifugen så många delar och min stora mixer/blender den är också jobbig att göra rent för att skärbladen är ivägen och det går inte att få loss dem. Stav mixern är jätte lätt att göra ren men där saknar jag den där höga saken man blandar i så det har en tendens att bli kletig på många ställen i köket innan jag är klar  =/  lite komiskt (ser framför mig en speciell tjejmiddag som det hände samma sak på) :P

hm... ibland funkar det inte att lägga upp bilder.. knasigt.

idag åt jag en frukost som bestod av en skål med apelsin,banan och jordgubbar *mums*

snart är det dags för sängen börjar känna mig lite dosig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0