Woohoo!

Nu är jag som på speed!

Eller inte för att jag någon gång har testat men det är så här jag tror man är då.
känns som om jag är för glad och stutsig på någotvis :P

Det humöret kommer nog sjunka snart när jag är på jobbet men jag hoppas det håller i sig.

Jag har inte hunnit gör något alls idag. så imorgon blir det en massa jag måste göra och igentligen borde jag skriva upp allt på en lista så jag inte glömmer något.

Jag har inte packat än och inte ens hämtat upp väskan från källaren men petri ska hämta upp den sen om han kommer ihåg :)

min dag i morgon kommer se ut så här:

vakna sent eftersom jag slutar 08.00 på morgonen.
när jag har vaknat blir det frukost och sedan att packa.

vad ska med i väskan? nya skor som jag inhandlade i går :)
japp chockerande välä? Jag nya skor det kan väl inte stämma :P

kläder att festa i , linser, smink , vanliga kläder, en mobil ladder plus en annan konstig mojäng.

pengar och en massa annat. böcker att läas i på resan.

måste ta ut biljetterna också. argh!! sen ska jag hinna äta på stan också. suck detta blir lite stressigt :P
det blir inte att sova 8 timmar iallafall..
nej nu ska jag till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0