Utgång igen.

Dagen startade med att vi gick på stan och handlade lite saker för kvällen och ja annat som behövs hemma i garderoben. Jag köpte mig ett par Addidas skor as snygga, Försökt att hitta en bild men ja det gick inge bra.

Så förra fredagen 24:de juli gick jag och Katri ut igen men denna gången på Harrys.
Vi startade hemma hos mig sminkade oss och drack lite. Sen kom en av hennes vänner över och då pratade vi med honom medans vi gjorde i ordning oss.  Sen åkte vi inte till stan för att träffa henne syster och äta på Harrys.
Himla bra val! Super gott och kostade ungefär lika mycket som att gå in på stället men eftersom vi skulle äta gick vi in gratis :)

Systern kom inte eftersom hon inte trodde hon skulle kunna komma in.
 
Oj vad lulliga vi var när vi åt men det mästa av tog efter ett tag. Men skulle heltklart kunna tänka mig att göra om det igen.
Harrys har någon meny under sommaren som heter billigast i sta´n och där är maten hälften som billig som innan.

Kvällen fortsatte med att jag såg lite folk från skoga och sen att en av hennes vänner kom dit.

Sen blev det att vinga fram till fristadstorget för att beställa en taxi till lagersberg. Leta fram lite sängkläder så att hon kunde sova bra.

Sen fick jag för en gångs skull sällskap när jag åt frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0