Så där är man sjuk

Himla jobbigt. jobbade igår kväll men fick gå hem 5 timmar tidigare och där förlorade man 1000 kr. Var tvungen att gå hem för det kändes som om jag skulle spy den sista timmen. Jag mår fortfarande illa., men ingen kommer upp.

Jag kan inte stoppa fingrarna i halsen, har någon spärr.

dagen annars var helt ok. med lite irriterande födelsedags fest, med folk som inte var bjudna av oss som blev firade.

sen gick jag och petri hem från skiftinge, det var en mysig promenad men det tog sin tid.

det verkar inte bli någon sthlm i morgon eftersom jag fortfarande mår dåligt utan det blir väl att ligga hema i sängen så att jag mår bättre på tis så jag kan jobba.

jag kommer aldrig klara av att åka tåg när jag mår så här.

nej nu ska här vilas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0