Vilken Färg ska jag köpa?

Hsr äntligen hittat knivstället som jag så länge har velat ha men aldrig har köpt.
Senast när jag väl tänkte köpa den hade färgerna som jag väljer mellan tagit slut :(
Men nu har de kommit in igen men jag vet fortfarande inte vilken jag ska välja.
Svart eller röd ?

jag skulle lägga upp bilder på dem men ja sidan strejkar och vägrar göra så att jag får lägga upp dem.

Så idag blev det ingen nyttig dag heller men jag tränade iallafall här hemma så lite av de onyttiga ska väl jämna ut sig :P

Imorgon ska jag gå över till Katri och Fira Jamilia. Den lilla fyller nämligen ett år nu på onsdag men ska firas på måndag pga att det var då det passade bäst för alla. Men jag tycker väl igentligen det är sånt själva familjen ska få bestämma när det passar för dem att fira och inte gästerna.

Idag köpte jag frysta bär i en sån där smoothie påse eller vad man nu ska säga. Bara att blanda i juice och bären i en mixer och sen är det klart. Himla gott var det :)



I morgon blir det mera träning och nog en till smoothie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0