Underbar dag

Jätte fint väder idag!
Synd bara att jag inte var ute så mycket. Men jag känner inte att jag vill vara ute en massa när jag ska till jobber även om jag jobbar natt. 

Jag har gjort upp planer för i morgon och jag hoppas jag gör allt som är tänkt att göras.
Tänkte ta och tvätta direkt på morgonen när jag kommer hem. Hoppas det finns en tvätt tid tänkte iallafall köra tre maskiner och sen gå och sova :)

Sen när jag har vaknat tänkte jag städa. Så att det är fint när jag åker nästa lördag inte för att det är en garanti att det håller sig rent i en vecka :P men det blir inte lika mycket att städa på fredagen då iallafall :)

Sen på måndagen ska jag på stan med Katri. Först är det tänkt att vi ska träna och sen shoppa lite och förmodligen möta upp petri flör lunch på stan. Så ska jag till optikern på den årliga linsundersökningen.

Har även tänkt att lägga upp min fina sko samling  på bloggen. Men det får bli när jag har lite mera tid. Så kanske i morgon kväll när jag är ledig.

Nu ska jag göra i ordning mig för att gå till jobbet. Hoppas att jag slipper trean denna gången iallafall, hamnade juh nämligen där ett tag i torsdag också :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0